Daily Archives: April 21, 2015

VՕCABULARY

Score- հաշիվ

Two-all-հավասար

Fans- երկրպագուներ

Referee- մրցավար Read the rest of this entry

Ֆիդայական Շարժում

  1. Ե՞րբ է սկսվել ֆիդայական շարժումը:

Պատ.՝ 1880 ականերին սկսվեց ֆիդայական շարժումը: Ֆիդային եղել են՝

1.Առաքել Մխիթարյան

  1. Մարգար Վարժապետ:
  2. Ի՞նչ է նշանակում ֆիդային:

Read the rest of this entry

Իմ Սիրելի Խաչը

Ես մի անգամ որոշեցի այցելել  ատաղձագործական արհեստանոց: Այնտեղ կային շատ արհեստագործներ, որոնք պատարստում էին բազմաթիվ գեղեցիկ փայտե իրեր՝ պահարաններ, կահույքներ, սեղաններ և այլն: Բայց արհեստանոցում կար մի պապիկ, որը պատրաստում էր մի գեղեցիկ փայտյա խաչ: Այն ամբողջովին պատրաստված չէր, բայց ես շատ հավանեցի: Ես աչքերս անթարթ նայում էի, թե ինչպես էր այդ պապիկը պատրաստում այդ խաչը: Երբ նա վերջացրեց, ես մոտեցա նրան, որպեսզի գնեմ այն: Երբ ես գումարը տալիս էի նրան, նա չվերցրեց: Ասաց, որ այդ խաչը պատարստել էր իր թոռնիկի համար: Բայց նա այդ խաչը ինձ նվիրեց, և ասաց որ միշտ պահեմ այն իմ մոտ: Եվ ես մինչև օրս  այն պահում եմ ինձ մոտ, որը ինձ բերում է նորանոր հաջողություններ: